Δεν κάνατε καμία κίνηση για τουλάχιστον 10 λεπτά

Θα αποσυνδεθείτε αυτόματα σε δευτερόλεπτα.


Μετακινείστε το ποντίκι για να διακόψετε την διαδικασία αυτόματης αποσύνδεσης...

ΟΠΣ ΚΛΥΚΕΑ 2021-2030
     

ΚΛΥΚΕΑ 2021-2030: Εγγραφή Χρήστη Υπόχρεου ή Τρίτου Μέρους

Οδηγίες:
Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία που ζητούνται. Μόλις πατήσετε στον σύνδεσμο "Αποθήκευση" και εφ 'όσον η καταχώριση γίνει επιτυχώς, θα σας σταλούν στο e-mail που θα δηλώσετε τα προσωρινά στοιχεία πρόσβασης (username και password).


Το ονοματεπώνυμο του νόμιμα εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου που κάνει την εγγραφή
Το ΑΦΜ του νόμιμα εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου που κάνει την εγγραφή
Το ΑΦΜ του υπόχρεου ή τρίτου μέρους
Το username που θα χρησιμοποιεί ο νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος
Το email επικοινωνίας για την αποστολή μηνυμάτων από το Σύστημα



Αρχική σελίδα


Εάν είστε ο νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος νομικού προσώπου (Υπόχρεου ή Τρίτου Μέρους) για την παρακολούθηση του Καθεστώτος Επιβολής Υποχρέωσης Ενεργειακής Απόδοσης, στα πεδία {Ονοματεπώνυμο χρήστη} και {ΑΦΜ χρήστη} καταχωρήστε τα δικά σας στοιχεία, ενώ στο πεδίο {ΑΦΜ υπόχρεου ή τρίτου μέρους} καταχωρείστε το ΑΦΜ του νομικού προσώπου που εκπροσωπείτε.

Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (πχ ιδιώτης, ελεύθερος επαγγελματίας κτλ) στο πεδίο {Ονοματεπώνυμο χρήστη} καταχωρείστε το ονοματεπώνυμό σας και στα πεδία {ΑΦΜ χρήστη} και {ΑΦΜ υπόχρεου ή τρίτου μέρους} καταχωρείστε το δικό σας ΑΦΜ.

Τέλος, στο πεδίο {Email επικοινωνίας} καταχωρείστε το email στο οποίο το Σύστημα θα σας αποστέλλει τα σχετικά μηνύματα.

Οι κωδικοί πρόσβασης που χρησιμοποιούνται από το Πληροφοριακό Σύστημα για την αυθεντικοποίηση του χρήστη είναι δύο: (α) ο Κωδικός Εισόδου (username) και (β) ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε στην σχετική οθόνη εισόδου (login) στο Σύστημα σας επιτρέπουν την πρόσβαση στα δεδομένα που έχετε καταχωρήσει/μεταφορτώσει σε αυτό. Το username καθορίζεται από εσάς κατά την διαδικασία της εγγραφής σας στο Σύστημα (user registration). Θα πρέπει να λάβετε υπ'οψιν σας οτι το password είναι case-sensitive, ενώ δεν ισχύει αυτό για το username. Σαν χρήστης, έχετε τη δυνατότητα να μεταβάλλετε το password όσο συχνά επιθυμείτε. Η μέγιστη διάρκεια ισχύος του password είναι 12 ημερολογιακοί μήνες. Σε περίπτωση που δεν προβείτε σε αλλαγή του password εντός 12 ημερολογιακών μηνών από την τελευταία αλλαγή του, το Σύστημα θα σας ζητήσει υποχρεωτικά να το πράξετε προκειμένου να συνεχίσετε να έχετε πρόσβαση σε αυτό.

Ο Διαχειριστής Υπολογισμού, Ελέγχου και Επαλήθευσης Καθεστώτος Επιβολής Υποχρέωσης Ενεργειακής Απόδοσης δεν ευθύνεται αν τα emails δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, παρόλο που το Σύστημα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την παράδοση αυτών Τα emails μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε πρέπει να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί και να εισάγετε τη διεύθυνση αποστολής των emails του Συστήματος no.reply@resoffice.gr στη safe list σας Σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά emails, θα πρέπει να ενημερώσετε τον Διαχειριστή (obsadmin@cres.gr).

Εάν χάσετε τους κωδικούς πρόσβασης, θα πρέπει αμέσως να υποβάλλετε στον Διαχειριστή "Αίτημα για έκδοση νέων κωδικών πρόσβασης" με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής από Δημόσια Αρχή αποστέλλοντας ένα email στην διεύθυνση obsadmin@cres.gr και επισυνάπτοντας τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και εκπροσώπησης. Ο Διαχειριστής θα απενεργοποιήσει τους ισχύοντες κωδικούς πρόσβασής και θα σας αποστείλει στο αρχικό email επικοινωνίας που έχετε δηλώσει νέους προσωρινούς κωδικούς πρόσβασης, τους οποίους θα πρέπει να αλλάξετε την πρώτη φορά που θα πραγματοποιήσετε «Είσοδο στο σύστημα».

Σε περίπτωση που το νομικό πρόσωπο αλλάξει νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπο, ο νέος νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος θα πρέπει να υποβάλλει στον Διαχειριστή "Αίτημα για αλλαγή νόμιμα εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου και απενεργοποίηση των ισχυόντων κωδικών πρόσβασης" με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής από Δημόσια Αρχή αποστέλλοντας ένα email στην διεύθυνση obsadmin@cres.gr και επισυνάπτοντας τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα σύστασης και αλλαγής εκπροσώπησης. Μόλις ο Διαχειριστής απενεργοποιήσει τους κωδικούς πρόσβασης του παλαιού νομίμου εκπροσώπου και ενημερώσει σχετικά, ο νέος νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος θα πρέπει να ακολουθήσει την διαδικασία εγγραφής του στο Σύστημα προκειμένου να μπορέσει το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί να αποκτήσει εκ νέου πρόσβαση στο Σύστημα. Τα ήδη καταχωρημένα/μεταφορτωμένα από τον παλαιό νόμιμο εκπρόσωπο δεδομένα του νομικού προσώπου δεν διαγράφονται.